Inbjudan till årsmöte 2021 samt föredrag från helikopterpilot

Hej allihop!

Vi önskar alla medlemmar välkomna till årsmötet 2021.

Datum och klockslag är: Lördag 30/1, kl 14.00
Platsen är Terminal A, Fjällbacka International Airport
eller digitalt via din webbläsare.

Situationen med vår ökända pandemi styr ju hur det kommer att se ut, som restriktionerna säger just nu så får vi vara max 8 personer i grupp. Därför går det fint att vara med digitalt via Google-meet, man kommer rakt in i mötet genom ett klick på en länk. Vi skickar ut info om det senare via mail. Koppla gärna upp dig redan 13:45, så att du ser att du kommer in som du skall och inte missar början på grund av teknikkrångel.

Mötet kommer sedan att avslutas med att Bosse Lundström berättar om sin karriär som pilot på försvarets Vertolhelikoptrar HKP4. Bosse var med och flög både på Estonia och Scandinavian Star katastroferna.

Vertol 107 även kallad Hkp 4 som Bosse flög i flygvapnet. Foto: Bengt Bergholm

Vi vill ha in övriga frågor och motioner senast 16/1. Jag bifogar Valberedningens förslag och preliminär dagordning för mötet. Ekonomirapport och årsberättelse kommer ut strax efter nyår. Om någon är intresserad eller har andra förslag till styrelseposter så hör gärna av er, vi har också några vakanser.

Jag passar också på att informera om att vi vill ha in medlemsavgifter senast 22/1, betala in via följande alternativ:
– Plusgiro 5394-4807
– Swish: 123-0113134
– Från utland: BIC: SWEDSESS, IBAN: SE69 8000 0835 1900 3911 1992

Avgifterna är:
Stödmedlem: SEK 100:-
Ordinarie: SEK 500:- + KSAK SEK 540:-

Hör av er med frågor.
Detta meddelandet skickas även ut som vanlig e-post.

Många hälsningar
Lars